Rozpoczęła się pierwsza edycja miejskiego programu Warsaw Creative Slam dla osób działających w sektorze kreatywnym. W najbliższą środę w Centrum Kreatywności Targowa odbędzie się meetup dla zainteresowanych udziałem w programie.
Centrum Kreatywności Targowa we współpracy z warszawskim ratuszem ogłosiło program akceleracyjny dla warszawskiego sektora kreatywnego – Warsaw Creative Slam. Jego założenia przedstawiła Ewa Janus-Khouri, dyrektorka zarządzająca Centrum Kreatywności Targowa podczas majowej konferencji „Kreatywność w biznesie – jak zmonetyzować swój talent?”.
a wydarzenie Kreatywność w biznesie – MEETUP#2 należy się zarejestrować na stronie internetowej.
Cztery etapy i morze nagród
Pierwszy etap rekrutacji trwa do 20 czerwca. Na adres [email protected] należy przesłać opis swojego projektu (do 1500 znaków) i maksymalnie 2-minutowy pitch (nagranie). Co konkretnie powinny zawierać materiały – można znaleźć na stronie internetowej Warsaw Creative Slam.
W drugim etapie – do 30 czerwca – jury pod przewodnictwem Ewy Janus-Khouri, w skład którego wchodzą przedstawiciele miasta i biznesu, wybierze 10 najlepszych projektów. Ich autorzy zostaną zaproszeni do konsultacji mentorskich.
Trzeci etap odbędzie się 20 września. Będzie to kolejny meetup „Elevator Pitch Session”, podczas którego finaliści zaprezentują swoje pomysły.
W czwartym etapie – 13 grudnia – odbędzie się prezentacja zwycięzców. Do wygrania jest mentoring i wsparcie akceleracyjne ekspertów CKT & WCS, konsultacje strategiczne z content marketingu i prezentacji medialnej w Sito Strategy Studio, wsparcie w wypracowaniu strategii komunikacji i prace grafika o łącznej wartości 15 tys.zł od agencji Tears of Joy, bezpłatne biuro na okres 6 miesięcy w Centrum Kreatywności Targowa, bezpłatne biurka w open space w Centrum Przedsiębiorczości Smolna.
Oprócz tego Krajowa Izba Gospodarcza – Centrum Kreatywności Targowa zaoferuje wybranej osobie udział w Programie pod nazwą Inspire Fellowship/Staż Inspiracji. A biznesowy inwestor w ramach venture capital zadeklarował chęć dofinansowania projektu lub projektów wartych uwagi sumę do miliona złotych.
Centrum Kreatywności Targowa, od ponad 3 lat wspiera młode startup’erki i młodych pracowników z sektora w pozyskiwaniu niezbędnych umiejętności przy prowadzeniu firmy i rozwijaniu swojej marki. Uczestnicy programu mogą równolegle uczestniczyć w kilkunastu 4-godzinnych szkoleniach on-line – w ramach Szkoły Kreatywności – oraz w spotkaniach stacjonarnych.
Program merytoryczny Warsaw Creative Slam przygotowali pracownicy Krajowej Izby Gospodarczej (operatora Centrum Kreatywności Targowa) we współpracy z UM st. Warszawy. Partnerami programu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Huge Thing Venture Capitals, Sito Strategy, agencja Tears of Joy i Ekipa Investments.
źrodło: um.warszawa.pl